Garantie & klachten

Garantie

Wij hechten waarde aan onze producten en doen er uiteraard alles aan om deze in uitstekende staat aan u te leveren. Toch kan het soms gebeuren dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er zich andere situaties voordoen waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wet bent u verplicht om eventuele gebreken binnen twee maanden na ontdekking aan ons te melden. Als het gebrek onder de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Het kan voorkomen dat niet alles verloopt zoals gepland. Wij raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@beddenplein4045.nl. Als dit niet leidt tot een oplossing, is het mogelijk om uw geschil voor te leggen aan bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur, te bereiken via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten in te dienen via het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie. U kunt dit ODR platform vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, kunt u deze ook indienen via het platform van de Europese Unie.